Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności
Klauzula Platinum Financial
Administrator danych osobowych:
Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl
IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl
Cel, podstawa prawna i okres przetwarzania:
- Kontakt i zapewnienie prawidłowej realizacji umowy – Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) – od momentu nawiązania kontaktu oraz przez okres obowiązywania umowy.
- Ewentualne ustalenie, dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami – Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) – Upływ okresu przedawnienia roszczeń tj. 6 lat od końca roku obrachunkowego, w którym wystawiono ostatnią fakturę (B2C) bądź 3 lata od końca roku obrachunkowego, w którym wystawiono ostatnią fakturę (B2B).
- Umożliwienie przesyłania dokumentów w formie elektronicznej – faktura – Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a oraz c ) RODO – Przez okres realizacji usługi , jednak nie później niż do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody.
- Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego:
- Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO).
- Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
- Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolnie wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO).
- do momentu zakończenia rekrutacji.
- Przeprowadzenie przyszłego postępowania rekrutacyjnego – Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolnie wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) – Przez okres maksymalnie 12 miesięcy, jednak nie później niż do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody.
- Realizacja stosunku pracy łączącego Panią/Pana z Administratorem – Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania umowy zgodnie z wymogami prawnymi (art. 6 ust. 1 lit. b i c) RODO). Natomiast w zakresie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) – Przez okres trwania umowy o pracę.
- Prowadzenie dokumentacji księgowo – podatkowej – Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) – 5 lat od końca roku obrachunkowego, w którym wystawiono ostatnią fakturę.
- Udzielanie odpowiedzi na pytania przesłane za pomocą poczty elektronicznej – Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – uzasadniony interes ADO – do momentu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, maksymalnie 12 miesięcy.
Jeśli pojawi się inny cel niż wymieniony powyżej, przekażemy Państwu odpowiednie informacje bezpośrednio w formularzu lub przy pierwszej czynności skierowanej do Państwa.
Odbiorcy danych
Dane mogą zostać:
- powierzone partnerom technologicznym, czyli podmiotom świadczącym usługi takie jak hosting, wysyłka e-maili oraz świadczącym usługi statystyczne, obsługę portali społecznościowych oraz usługi rozwoju i utrzymania oprogramowania;
- udostępnione organom prawa i administracji publicznej w przypadkach prawnie uzasadnionych.
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a) lub b) RODO: prawo dostępu do treści danych , prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych
- Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO: prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych
- Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit e) lub f) RODO: prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
- Prawo do cofnięcia zgody: Jeżeli przetwarzanie odbywa się, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) dane będziemy przetwarzać do momentu jej wycofania. Zgodę można wycofać w każdej chwili, przesyłając wiadomość e-mail na adres wskazany powyżej lub osobiście w siedzibie Administratora. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Po wycofaniu zgody dane przetwarzane będą w celu ochrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez okres 3 lat.
- Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: W przypadku stwierdzenia naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Klauzula dotycząca usług finansowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl.
IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl
Podanie danych osobowych jest wymogiem wykonania przez Platinum Financial czynności związanych z wykonywanym pośrednictwem finansowym.
Platinum Financial będzie przetwarzać Twoje dane osobowe w następujących celach:
Cel i okres przetwarzania: |
||
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna przetwarzania |
Okres przetwarzania |
Świadczenie przez Administratora danych usług, w tym usług pośrednictwa finansowego i usług z tym związanych. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. |
Przez czas realizacji usług. |
Realizacja marketingu bezpośredniego produktów lub usług Platinum Financial za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej i telefonicznej. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. |
Do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. W każdej chwili możesz wycofać udzieloną zgodę. |
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług. |
Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). |
Przez czas realizacji usług. |
Skorzystanie z usług finansowych za pośrednictwem Platinum Financial, gdy informacje o uzyskanym przez Ciebie produkcie finansowym zostaną ujawnione Administratorowi poprzez ich udostępnienie przez podmiot uruchamiający produkt na podstawie wykonywania przez Administratora działań na rzecz tego podmiotu w ramach zawartej umowy. |
Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). |
Przez czas realizacji usług. |
Wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowych i podatkowych. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
Przetwarzanie danych dotyczące realizacji obowiązków prawnych będzie realizowane do czasu ich wykonania przy czym, dla obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych, co do zasady dane mogą być przetwarzane przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku oraz 5 lat licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym wykonana została usługa. |
Realizacja czynności archiwizacyjnych |
Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). |
Do czasu upływu terminów wymaganej archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. |
Dochodzenia lub obrony przed potencjalnymi roszczeniami. |
Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). |
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby dochodzenia bądź obrony przed ewentualnymi roszczeniami cywilnoprawnymi będzie realizowane co najmniej, do ostatniego dnia roku kalendarzowego następującego po upływie 6 lat od momentu zaistnienia przyczyny roszczenia (konsumenci) albo 3 lat (prowadzący działalność gospodarczą). Przetwarzanie danych osobowych w związku z prowadzonymi postępowaniami może być realizowane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, dla których dane te są przetwarzane, oraz nie krócej niż do czasu zakończenia postępowań. |
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Platinum Financial będzie przetwarzać Twoje dane osobowe dla realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którymi dla Administratora jest cel, o którym mowa w lit. c) i f) powyżej.
Jeśli zdecydujesz się na złożenie wniosku kredytowego za naszym pośrednictwem, Twoje dane zostaną przez nas udostępnione – wraz z wnioskiem kredytowym – wybranemu przez Ciebie bankowi, w celu dokonania oceny zdolności kredytowej oraz podjęcia dalszych czynności przed zawarciem umowy kredytu. W każdej chwili możesz zwrócić się do nas z wnioskiem o udzielenie informacji o osobach, którym udostępniliśmy Twoje dane w procesie wnioskowania o kredyt.
Twoje dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora danych, m.in. dostawcom usług IT, spółkom świadczącym usługi archiwizacyjne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem danych i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora danych. W każdej chwili możesz się do nas zwrócić z wnioskiem o udzielenie informacji w zakresie podmiotów, którym udostępniliśmy dane na podstawie Twojej zgody.
W przypadku udzielenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub na kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty, Twoje dane będą przez nas przetwarzane do czasu wycofania przez Ciebie udzielonej zgody. W zakresie, w jakim Twoje dane będą przetwarzane w celu wykonania i zapewnienia najwyższej jakości naszych usług lub w celu marketingu bezpośredniego naszych towarów lub usług, będziemy je przetwarzali do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w powyższych celach.
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo do wycofania zgody (w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda); wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; zgodę można wycofać w każdym momencie (art. 7 ust. 3 RODO),
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych (art. 15 RODO)– uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz ich kopii,
- prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych (art. 16 RODO) – ich poprawienia, uzupełnienia lub aktualizacji,
- prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych tj. “prawo do bycia zapomnianym” (art. 17 RODO),
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych (art. 18 RODO),
- prawo żądania przeniesienia danych osobowych, tj. przekazania danych osobowych przez Administratora w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (art. 20 RODO),
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pana/ Pani danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu) (art. 21 RODO)– w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane w zakresie wynikającym z prawnie uzasadnionego interesu Platinum Financial (w szczególności, dotyczy to sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych na potrzeby marketingu bezpośredniego oraz w celu zapewnienia najwyższej jakości usług),
W celu realizacji powyższych uprawnień, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: rodo@finanseplatinum.pl lub pisemnie na adres Platinum Financial Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu, adres: ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (https://uodo.gov.pl/pl)
Klauzula dotycząca rekrutacji
Rekrutacja ogólna
Administrator danych osobowych: |
Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl |
|
Inspektor ochrony danych |
IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl |
|
Cel, podstawa prawna i okres przetwarzania: |
||
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna przetwarzania |
Okres przetwarzania |
Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). |
Przez okres trwania rekrutacji. |
Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
Przez okres trwania rekrutacji. |
Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolnie wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO). |
Przez okres trwania rekrutacji, jednak nie później niż do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. |
Przeprowadzenie przyszłego postępowania rekrutacyjnego. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolnie wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO). |
Przez okres maksymalnie 12 miesięcy, jednak nie później niż do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. |
Odbiorcy danych: |
Dane mogą zostać: ● powierzone partnerom technologicznym, czyli podmiotom świadczącym usługi takie jak hosting, wysyłka e-maili oraz świadczącym usługi statystyczne, obsługę portali społecznościowych oraz usługi rozwoju i utrzymania oprogramowania; ● udostępnione organom prawa i administracji publicznej w przypadkach prawnie uzasadnionych. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: |
||
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a) lub b) RODO bądź art. 9 ust. 2 lit. a) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych , prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych . |
|
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych. |
|
Prawo do cofnięcia zgody: |
Jeżeli przetwarzanie odbywa się, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) dane będziemy przetwarzać do momentu jej wycofania. Zgodę można wycofać w każdej chwili, przesyłając wiadomość e-mail na adres wskazany powyżej lub osobiście w siedzibie Administratora. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Po wycofaniu dane dot. wyrażenia i wycofania zgody mogą być przetwarzane w celu ochrony przed ewentualnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez okres 3 lat. |
|
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: |
W przypadku stwierdzenia naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
|
Wymóg podania danych: |
Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Jednak podanie dobrowolnych danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 Kodeksu pracy, nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. |
|
Automatyczne podejmowanie decyzji w tym profilowanie: |
Nie dotyczy. |
Klauzula informacyjna – portal pracuj.pl
Administrator danych osobowych: |
Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl |
|
Inspektor ochrony danych |
IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl |
|
Cel, podstawa prawna i okres przetwarzania: |
||
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna przetwarzania |
Okres przetwarzania |
Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). |
Przez okres trwania rekrutacji, a po tym okresie przez okres 60 dni. |
Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
Przez okres trwania rekrutacji, a po tym okresie przez okres 60 dni. |
Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolnie wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO). |
Przez okres trwania rekrutacji, a po tym okresie przez okres 60 dni. Jednak nie później niż do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. |
Przeprowadzenie przyszłego postępowania rekrutacyjnego. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolnie wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO). |
Przez okres maksymalnie 12 miesięcy, jednak nie później niż do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. |
Odbiorcy danych: |
Dane mogą zostać: ● powierzone partnerom technologicznym, czyli podmiotom świadczącym usługi takie jak hosting, wysyłka e-maili oraz świadczącym usługi statystyczne, obsługę portali społecznościowych oraz usługi rozwoju i utrzymania oprogramowania; ● udostępnione organom prawa i administracji publicznej w przypadkach prawnie uzasadnionych. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: |
||
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a) lub b) RODO bądź art. 9 ust. 2 lit. a) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych , prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych. |
|
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych. |
|
Prawo do cofnięcia zgody: |
Jeżeli przetwarzanie odbywa się, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) dane będziemy przetwarzać do momentu jej wycofania. Zgodę można wycofać w każdej chwili, przesyłając wiadomość e-mail na adres wskazany powyżej lub osobiście w siedzibie Administratora. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Po wycofaniu zgody dane mogą być przetwarzane w celu ochrony przed ewentualnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez okres 3 lat. |
|
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: |
W przypadku stwierdzenia naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
|
Wymóg podania danych: |
Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Jednak podanie dobrowolnych danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 Kodeksu pracy, nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. |
|
Automatyczne podejmowanie decyzji w tym profilowanie: |
Nie dotyczy. |
Klauzula informacyjna – eRecruiter – rekrutacja zdalna – dane do USA
Administrator danych osobowych: |
Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl |
|
Inspektor ochrony danych |
IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl |
|
Cel, podstawa prawna i okres przetwarzania: |
||
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna przetwarzania |
Okres przetwarzania |
Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). |
Przez okres trwania rekrutacji. |
Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
Przez okres trwania rekrutacji. |
Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolnie wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO). |
Przez okres trwania rekrutacji, jednak nie później niż do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. |
Przeprowadzenie przyszłego postępowania rekrutacyjnego. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolnie wyrażona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO). |
Przez okres maksymalnie 12 miesięcy, jednak nie później niż do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. |
Odbiorcy danych: |
Dane mogą zostać: ● powierzone partnerom technologicznym, czyli podmiotom świadczącym usługi takie jak hosting, wysyłka e-maili oraz świadczącym usługi statystyczne, obsługę portali społecznościowych oraz usługi rozwoju i utrzymania oprogramowania; ● udostępnione organom prawa i administracji publicznej w przypadkach prawnie uzasadnionych. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: |
||
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a) lub b) RODO bądź art. 9 ust. 2 lit. a) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych , prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych. |
|
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych. |
|
Prawo do cofnięcia zgody: |
Jeżeli przetwarzanie odbywa się, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) dane będziemy przetwarzać do momentu jej wycofania. Zgodę można wycofać w każdej chwili, przesyłając wiadomość e-mail na adres wskazany powyżej lub osobiście w siedzibie Administratora. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Po wycofaniu zgody dane mogą być przetwarzane w celu ochrony przed ewentualnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez okres 3 lat. |
|
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: |
W przypadku stwierdzenia naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
|
Wymóg podania danych: |
Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Jednak podanie dobrowolnych danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 Kodeksu pracy, nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. |
|
Przekazywanie danych poza obszar EOG: |
Informujemy, że możemy przekazywać Twoje dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), m.in. do USA. W związku z przekazywaniem Twoich danych osobowych poza EOG zadbaliśmy o to, aby nasi dostawcy dawali gwarancję wysokiego stopnia ochrony danych osobowych. Gwarancje te wynikają w szczególności ze zobowiązania do stosowania standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję UE. |
|
Automatyczne podejmowanie decyzji w tym profilowanie: |
Nie dotyczy. |
Klauzula RODO dla pracownika
Administrator danych osobowych: |
Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl |
|
Inspektor ochrony danych |
IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl |
|
Cel, podstawa prawna i okres przetwarzania: |
||
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna przetwarzania |
Okres przetwarzania |
Realizacja stosunku pracy łączącego Panią/Pana z Administratorem. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania umowy zgodnie z wymogami prawnymi (art. 6 ust. 1 lit. b i c) RODO). Natomiast w zakresie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO). |
Przez okres trwania umowy o pracę. |
Zgłoszenie Pani/Pana do ubezpieczenia społecznego. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
Do momentu rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę. |
Prowadzenie dokumentacji księgowo – podatkowej. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
5 lat od końca roku obrachunkowego, w którym nastąpiła płatność. |
Ewentualne ustalenie, dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami. |
Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). |
Maksymalnie 3 lata od rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę. |
Archiwizowanie dokumentacji kadrowej. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
50 lat lub 10 lat dla umów zawartych po 1 stycznia 2019 roku (w zależności od daty zatrudnienia) od końca roku, w którym ustał stosunek pracy. Dla umów zawartych po 31 grudnia 1998 r., a przed 1 stycznia 2019 r. pracodawca może złożyć do ZUS-u specjalny raport informacyjny, o którym mowa w art. 4 ust. 6a ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, w tym przypadku okres może zostać skrócony do 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym raport informacyjny został złożony. |
Prowadzenie ewidencji pracy pracownika tymczasowego. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania obowiązku prawnego (art. 6 ust.1 lit. c) RODO ) w zw. z art. 14a ust. 1 ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych. |
3 lata od zakończenia pracy przez pracownika tymczasowego. |
Nakładanie kar porządkowych. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania obowiązku prawnego (art. 6 ust.1 lit. c) RODO w zw. z art. 108 Kodeksu pracy. |
W chwili zatarcia (po roku nienagannej pracy) lub uznania kary za niebyłą. |
Prowadzenie dokumentacji powypadkowej pracowników. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem (art. 9 ust. 2 lit. b) RODO). |
10 lat od daty wypadku. |
Prowadzenie dokumentacji powypadkowej osób trzecich. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem (art. 9 ust. 2 lit. b) RODO). |
10 lat od daty wypadku. |
Prowadzenie rejestru wypadków przy pracy. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem (art. 9 ust. 2 lit. b) RODO). |
10 lat. |
Prowadzenie rejestru chorób zawodowych. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem (art. 9 ust. 2 lit. b) RODO). |
3 lata od ustania stosunku pracy. |
W celu realizacji obowiązków Administratora, związanych z realizacją obowiązków wynikających z Rozdziału IV Kodeksu Pracy, celem wypłaty wynagrodzenia po śmierci pracownika oraz odprawy pośmiertnej. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
50 lat lub 10 lat dla umów zawartych po 1 stycznia 2019 roku (w zależności od daty zatrudnienia) od końca roku, w którym ustał stosunek pracy. Dla umów zawartych po 31 grudnia 1998 r., a przed 1 stycznia 2019 r. pracodawca może złożyć do ZUS-u specjalny raport informacyjny, o którym mowa w art. 4 ust. 6a ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, w tym przypadku okres może zostać skrócony do 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym raport informacyjny został złożony. |
Odbiorcy danych: |
Dane mogą zostać: ● powierzone partnerom technologicznym, czyli podmiotom świadczącym usługi takie jak hosting, wysyłka e-maili oraz świadczącym usługi statystyczne, obsługę portali społecznościowych oraz usługi rozwoju i utrzymania oprogramowania; ● udostępnione organom prawa i administracji publicznej w przypadkach prawnie uzasadnionych. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: |
||
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a) lub b) RODO bądź art. 9 ust. 2 lit. a) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych , prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych. |
|
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych. |
|
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
|
|
Prawo do cofnięcia zgody: |
Jeżeli przetwarzanie odbywa się, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) dane będziemy przetwarzać do momentu jej wycofania. Zgodę można wycofać w każdej chwili, przesyłając wiadomość e-mail na adres wskazany powyżej lub osobiście w siedzibie Administratora. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Po wycofaniu zgody dane mogą być przetwarzane w celu ochrony przed ewentualnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez okres 3 lat. |
|
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: |
W przypadku stwierdzenia naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
|
Wymóg podania danych: |
Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia z nami umowy i potrzeb związanych z Kodeksem Pracy oraz innymi aktami prawnymi. Niepodanie tych danych uniemożliwi zawarcie umowy. Jednak podanie dobrowolnych danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 Kodeksu pracy, nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. |
|
Automatyczne podejmowanie decyzji w tym profilowanie: |
Nie dotyczy. |
Klauzula RODO dla pracownika - Kontrahenci (umowy współpracy, o dzieło, zlecenie)
Administrator danych osobowych: | Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl | |
Inspektor ochrony danych | IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl | |
Cel i okres przetwarzania: | ||
Cel przetwarzania | Podstawa prawna przetwarzania | Okres przetwarzania |
Realizacja umowy łączącej Państwa/podmiot reprezentowany przez Państwa z Administratorem. | Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). | Przez okres obowiązywania umowy. |
Prowadzenie dokumentacji księgowo – podatkowej. | Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). | 5 lat od końca roku obrachunkowego, w którym wystawiono ostatnią fakturę. |
Kontakt i zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. | Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). | Przez okres obowiązywania umowy. |
Ewentualne ustalenie, dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami. | Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). | Upływ okresu przedawnienia roszczeń. |
Odbiorcy danych: |
Dane mogą zostać: ● powierzone partnerom technologicznym, czyli podmiotom świadczącym usługi takie jak hosting, wysyłka e-maili oraz świadczącym usługi statystyczne, obsługę portali społecznościowych oraz usługi rozwoju i utrzymania oprogramowania; ● udostępnione organom prawa i administracji publicznej w przypadkach prawnie uzasadnionych. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: | ||
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO: | Prawo dostępu do treści danych , prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych. | |
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO: | Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych. | |
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit e) lub f) RODO: | Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych. | |
Prawo do cofnięcia zgody: | Jeżeli przetwarzanie odbywa się, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) dane będziemy przetwarzać do momentu jej wycofania. Zgodę można wycofać w każdej chwili, przesyłając wiadomość e-mail na adres wskazany powyżej lub osobiście w siedzibie Administratora. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Po wycofaniu zgody dane przetwarzane będą w celu ochrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez okres 3 lat. | |
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: | W przypadku stwierdzenia naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. | |
Wymóg podania danych: | Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy. | |
Automatyczne podejmowanie decyzji w tym profilowanie: | Nie dotyczy. |
Klauzula RODO - Kontrahenci
Administrator danych osobowych: |
Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl |
|
Inspektor ochrony danych |
IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl |
|
Cel, podstawa prawna i okres przetwarzania: |
||
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna przetwarzania |
Okres przetwarzania |
Realizacja umowy łączącej Państwa/podmiot reprezentowany przez Państwa z Administratorem. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). |
Przez okres obowiązywania umowy. |
Prowadzenie dokumentacji księgowo – podatkowej. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
5 lat od końca roku obrachunkowego, w którym wystawiono ostatnią fakturę. |
Kontakt i zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. |
Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). |
Przez okres obowiązywania umowy. |
Ewentualne ustalenie, dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami. |
Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). |
Upływ okresu przedawnienia roszczeń tj. 6 lat od końca roku obrachunkowego, w którym wystawiono ostatnią fakturę (B2C) bądź 3 lata od końca roku obrachunkowego, w którym wystawiono ostatnią fakturę (B2B). |
Odbiorcy danych: |
Dane mogą zostać: ● powierzone partnerom technologicznym, czyli podmiotom świadczącym usługi takie jak hosting, wysyłka e-maili oraz świadczącym usługi statystyczne, obsługę portali społecznościowych oraz usługi rozwoju i utrzymania oprogramowania; ● udostępnione organom prawa i administracji publicznej w przypadkach prawnie uzasadnionych. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: |
||
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych , prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych. |
|
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych. |
|
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych. |
|
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: |
W przypadku stwierdzenia naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
|
Wymóg podania danych: |
Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy. |
|
Automatyczne podejmowanie decyzji w tym profilowanie: |
Nie dotyczy. |
Klauzula RODO - Polityka Facebook
Politykę informacyjną należy opublikować na firmowym profilu Facebook w łatwo dostępnym miejscu, np. w sekcji „Informacje” lub jako przypięty post.
Klauzula Informacyjna Zawarte poniżej informacje zostały spisane dla użytkowników Facebooka, a w szczególności dla fanów naszego fanpage’a w celu przekazania informacji na temat gromadzenia danych osobowych, celach ich przetwarzania oraz prawach, które posiadają użytkownicy. Wszelkie działanie naszego fanpage’a jest zgodne z wymogami, Regulaminu Facebooka. Przypominamy, że polityka naszego fanpage’u może różnić się treścią od innych stron podmiotów na Facebooku. Niniejsza klauzula może ulec zmianie jednak nie będą one naruszać podstawowych zasad zachowania prywatności użytkowników Facebooka oraz zasad bezpieczeństwa: |
||
Administrator danych osobowych: |
Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl |
|
Inspektor ochrony danych |
IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl |
|
Współadministratorzy danych osobowych: |
W odniesieniu do danych osobowych zawartych w zdarzeniach dotyczących działań osób w witrynach internetowych i aplikacjach użytkownika, które integrują narzędzia biznesowe Facebooka i dla których przetwarzania Administrator i Facebook wspólnie określają środki i cele są Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań oraz Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland. |
|
Współadministrowanie: |
Wspólne przetwarzanie danych obejmuje gromadzenie danych osobowych za pośrednictwem narzędzi biznesowych Facebooka oraz ich późniejsze przekazywanie Facebook Ireland w celu wykorzystania do celów określonych w sekcjach 2.a.iii do 2.a.v.1 regulaminu pod adresem: https://www.facebook.com/legal/terms/businesstools/ W zależności od sytuacji Administrator lub Facebook Ireland pozostają niezależnym Administratorami danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO w zakresie każdego Przetwarzania Danych osobowych z Danych z narzędzi biznesowych zgodnie z RODO, które nie podlega sekcjom 5.a.i oraz 5.a.ii.: https://www.facebook.com/legal/terms/businesstools/ Informacje wymagane przez art. 13 ust 1 lit. (a) i (b) RODO w ramach przetwarzania przez Facebook Ireland można znaleźć w zasadach dotyczących Danych dostępnych pod adresem: |
|
Cel, podstawa prawna i okres przetwarzania: |
||
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna przetwarzania |
Okres przetwarzania |
Zgoda, którą wyrażają Państwo poprzez dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). |
Przez okres maksymalnie …. , jednak nie później niż do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. Informacje na temat użytkowników, które posiadamy w wiadomościach prywatnych będą przechowywane przez okres 24 miesięcy lub do momentu wniesienia sprzeciwu. W przypadku informacji, które posiadamy w ramach udostępnionych przez Państwa komentarzy, będą one dostępne na naszym serwisie do czasu usunięcia ich przez autora. Państwa dane osobowe gromadzone przez Facebook tj. historia wpisów, historia aktywności w aplikacji Messenger, historia aktywności poprzez aplikację Instagram podlega retencji na zasadach określonych regulaminem Facebooka. |
Przetwarzanie w celu możliwości bądź chęci zawarcia współpracy oraz ustalenia ich warunków np. chęć użytkownika na skorzystanie z usług, które prowadzimy w związku z wykonywaną działalnością. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). |
Przez okres procesowania i bezpośredniej realizacji umowy. Informacje na temat użytkowników, które posiadamy w wiadomościach prywatnych będą przechowywane przez okres 24 miesięcy lub do momentu wniesienia sprzeciwu. W przypadku informacji, które posiadamy w ramach udostępnionych przez Państwa komentarzy, będą one dostępne na naszym serwisie do czasu usunięcia ich przez autora. Państwa dane osobowe gromadzone przez Facebook tj. historia wpisów, historia aktywności w aplikacji Messenger, historia aktywności poprzez aplikację Instagram podlega retencji na zasadach określonych regulaminem Facebooka. |
Przetwarzanie jeśli nasza relacja z Państwem dotyczy innych niż wskazanych w punktach powyżej interesów administratora. |
Przetwarzanie na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). |
Przez okres prowadzenia interakcji z Administratorem poprzez stronę Facebook. Informacje na temat użytkowników, które posiadamy w wiadomościach prywatnych będą przechowywane przez okres 24 miesięcy lub do momentu wniesienia sprzeciwu. W przypadku informacji, które posiadamy w ramach udostępnionych przez Państwa komentarzy, będą one dostępne na naszym serwisie do czasu usunięcia ich przez autora. Państwa dane osobowe gromadzone przez Facebook tj. historia wpisów, historia aktywności w aplikacji Messenger, historia aktywności poprzez aplikację Instagram podlega retencji na zasadach określonych regulaminem Facebooka. |
Odbiorcy danych: |
Dane mogą zostać: ● powierzone partnerom technologicznym, czyli podmiotom świadczącym usługi takie jak hosting, wysyłka e-maili oraz świadczącym usługi statystyczne, obsługę portali społecznościowych oraz usługi rozwoju i utrzymania oprogramowania; ● udostępnione organom prawa i administracji publicznej w przypadkach prawnie uzasadnionych. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: |
||
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a) lub b) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych , prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych. |
|
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych. |
|
Prawo do cofnięcia zgody: |
Jeżeli przetwarzanie odbywa się, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) dane będziemy przetwarzać do momentu jej wycofania. Zgodę można wycofać w każdej chwili, przesyłając wiadomość e-mail na adres wskazany powyżej lub osobiście w siedzibie Administratora. W przypadku żądań odnośnie wizerunku prosimy o wskazanie konkretnego zdjęcia. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Po wycofaniu zgody dane przetwarzane będą w celu ochrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez okres 3 lat. |
|
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: |
W przypadku stwierdzenia naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
|
Wymóg podania danych: |
Podanie danych osobowych jest dobrowolne i wynika z interakcji podjętej z Administratorem. |
|
Automatyczne podejmowanie decyzji w tym profilowanie: |
Nie dotyczy. |
Klauzula RODO - elektroniczne faktury
Administrator danych osobowych: |
Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl |
|
Inspektor ochrony danych |
IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl |
|
Cel i okres przetwarzania: |
||
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna przetwarzania |
Okres przetwarzania |
Umożliwienie przesyłania dokumentów w formie elektronicznej. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. |
Przez okres realizacji usługi , jednak nie później niż do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. |
Prowadzenie dokumentacji księgowo – podatkowej. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
5 lat od końca roku obrachunkowego, w którym wystawiono ostatnią fakturę. |
Odbiorcy danych: |
Dane mogą zostać: ● powierzone partnerom technologicznym, czyli podmiotom świadczącym usługi takie jak hosting, wysyłka e-maili oraz świadczącym usługi statystyczne, obsługę portali społecznościowych oraz usługi rozwoju i utrzymania oprogramowania; ● udostępnione organom prawa i administracji publicznej w przypadkach prawnie uzasadnionych. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: |
||
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych , prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych. |
|
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych. |
|
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: |
W przypadku stwierdzenia naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
|
Wymóg podania danych: |
Podanie danych osobowych jest dobrowolne.. |
|
Automatyczne podejmowanie decyzji w tym profilowanie: |
Nie dotyczy. |
Klauzula informacyjna dla pracowników i współpracowników przekazywana w związku z realizacją umowy
W związku z realizacją umowy pomiędzy naszymi podmiotami będziemy przetwarzać Pana/Pani dane. Szczegóły odnośnie przetwarzania znajdują się poniżej.
Administrator danych osobowych: |
Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl |
|
Inspektor ochrony danych/Osoba wyznaczona jako odpowiedzialna za proces ochrony danych osobowych: |
W sprawach związanych z ochroną danych prosimy o kontakt pod adresem e-mail:RODO@finanseplatinum.pl |
|
Źródło pochodzenia danych: |
Dane zostały pozyskane w związku z realizacją umowy pomiędzy w szczególności na potrzeby umożliwienia kontaktów służbowych związanych z prawidłową realizacją zobowiązań wynikających z tej Umowy. |
|
Cel i okres przetwarzania: |
||
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna przetwarzania |
Okres przetwarzania |
Kontakt i zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. |
Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). |
Przez okres obowiązywania umowy. |
Ewentualne ustalenie, dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami. |
Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). |
Upływ okresu przedawnienia roszczeń. |
Odbiorcy danych: |
Dane mogą zostać: ● powierzone partnerom technologicznym, czyli podmiotom świadczącym usługi takie jak hosting, wysyłka e-maili oraz świadczącym usługi statystyczne, obsługę portali społecznościowych oraz usługi rozwoju i utrzymania oprogramowania; ● udostępnione organom prawa i administracji publicznej w przypadkach prawnie uzasadnionych. |
|
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: |
||
Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO: |
Prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych. |
|
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: |
W przypadku stwierdzenia naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
|
Wymóg podania danych: |
Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. |
|
Automatyczne podejmowanie decyzji w tym profilowanie: |
Nie dotyczy. |
Klauzula RODO - Zgoda KRD
Administrator danych osobowych: |
Platinum Financial sp. z o.o. sp. k., ul. Warszawska 39, 61-028 Poznań, tel: 61 306 75 75 e-mail: biuro@finanseplatinum.pl |
|
Inspektor ochrony danych |
IOD – Krzysztof Dziemian – RODO@finanseplatinum.pl |
|
Cel i okres przetwarzania: |
||
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna przetwarzania |
Okres przetwarzania |
Weryfikacja Pani/Pana danych w zbiorze KRD, w celu rozpatrzenia wniosku. |
Podstawą prawną przetwarzania jest dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. |
Przez okres weryfikacji danych w KRD, BIK i ZBP. |
Potwierdzenie dokonania weryfikacji dla KNF. |
Przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). |
Przez okres nie dłuższy niż 10 lat od przekazania wniosku o weryfikację. |
Odbiorcy danych: |
BIG InfoMonitor, Krajowy Rejestr Długów i Związek Banków Polskich. |
|
Wymóg podania danych: |
Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. |
|
Pozostałe informacje na temat przetwarzania danych znajdują się na stronie internetowej www. |
Zapisy dot. DSA
Zapisy dotyczące nielegalnych treści lub treści niezgodnych z warunkami korzystania z usług.
Niniejszy paragraf Polityki prywatności określa informacje na temat wszelkich ograniczeń, które nakłada Administrator w związku z korzystaniem z jego usług, w odniesieniu do informacji przekazywanych przez Odbiorców usługi, w tym między innymi: informacje na temat wszelkich polityk, procedur, środków i narzędzi wykorzystywanych na potrzeby moderowania treści, w tym na temat algorytmicznego podejmowania decyzji i przeglądu dokonywanego przez człowieka, a także na temat regulaminu wewnętrznego systemu rozpatrywania skarg, o wszelkich istotnych zmianach warunków korzystania z usług oraz mechanizmy zgłaszania Nielegalnych Treści.
Administrator udostępnia ww. informacje i warunki korzystania z Serwisu w sposób zrozumiały i czytelny. Administrator projektuje, organizuje i obsługuje swoje Serwisy internetowe (oraz interfejsy) w sposób, który nie wprowadza w błąd Użytkowników ani nimi nie manipuluje lub w inny, istotny sposób nie zakłóca lub nie ogranicza zdolności Użytkowników do podejmowania wolnych i świadomych decyzji. Administrator jest dostawcą Usług pośrednich w rozumieniu DSA, oferującym usługi hostingu. Administrator świadczy Usługi pośrednie w ramach swoich profili dostępnych w Mediach społecznościowych tj. w portalu Facebook (link: xxx), LinkedIn (link: link: xxx), YouTube (link: xxx), poprzez:
- umożliwianie Użytkownikom pozostawianie komentarzy pod zamieszczonymi postami,
- dodawanie postów,
- dodawanie ocen i opinii
Definicje użyte w treści niniejszego paragrafu oraz Regulaminu oznaczają:
Administrator – zgodnie z definicją zawartą w §1 ust. 1 Polityki prywatności, jak również przedsiębiorca, czyli osoba fizyczna lub prawna, bez względu na to, czy jest nim podmiot publiczny czy prywatny, która działa – w tym również za pośrednictwem osoby działającej w jego imieniu lub na jego rzecz – w celach związanych z jej działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub zawodową, świadczący usługi, o których mowa w niniejszym paragrafie, w tym usługi społeczeństwa informacyjnego w ramach Serwisu.
Odbiorca usługi – Klient lub Użytkownik lub osoba korzystająca z usług pośrednich lub innych usług społeczeństwa informacyjnego dostarczanych przez Administratora, w tym na przykład Serwisu, lub Mediów społecznościowych Administratora, w szczególności w celu poszukiwania informacji lub udostępniania jej.
Treści – wszelkie informacje przekazywane przez Użytkownika w dowolnej formie w ramach Serwisu, Mediów społecznościowych albo innych platform i miejsc należących lub moderowanych przez Administratora, w szczególności w ramach Serwisu albo udostępnionych Użytkownikowi funkcjonalności tych miejsc.
Nielegalne Treści – oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
Moderacja Treści – oznacza działania, bez względu na to czy są one zautomatyzowane, podejmowane przez Administratora lub współpracujących z nim dostawców usług pośrednich, których celem jest, w szczególności, wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z ich usług, przekazywanych przez Odbiorców usługi, w tym wdrażane środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez odbiorców usługi, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta odbiorcy.
Usługa pośrednia – oznacza jedną z następujących usług społeczeństwa informacyjnego świadczoną przez Administratora:
- usługę „zwykłego przekazu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi lub na zapewnianiu dostępu do sieci telekomunikacyjnej;
- usługę „cachingu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi, obejmującą automatyczne, pośrednie i krótkotrwałe przechowywanie tej informacji, dokonywane wyłącznie w celu usprawnienia późniejszej transmisji informacji na żądanie innych odbiorców;
- usługę „hostingu” polegającą na przechowywaniu informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi oraz na jego żądanie.
Platforma internetowa – oznacza usługę hostingu, która na żądanie Odbiorcy usługi przechowuje i rozpowszechnia publicznie informacje, chyba że takie działanie jest nieznaczną lub wyłącznie poboczną cechą innej usługi lub nieznaczną funkcją głównej usługi, i ze względów obiektywnych i technicznych nie można z niej skorzystać bez takiej innej usługi, a włączenie takiej cechy lub funkcji w taką inną usługę nie jest sposobem na obejście stosowania DSA.
Publiczne rozpowszechnianie – oznacza udostępnianie informacji na żądanie Odbiorcy usługi, który przekazał informacje, potencjalnie nieograniczonej liczbie osób trzecich.
Media społecznościowe – platformy społecznościowe, w ramach których Administrator tworzy dodatkowe kanały komunikacji z Użytkownikiem lub Odbiorcą dostarczanych przez niego informacji czy treści, czy to w ramach publikowania treści publicznie dostępnych dla szerokiego grona odbiorców, czy też w ramach pozostałych form kontaktu z Odbiorcą treści, w tym kontaktu związanego z ofertami handlowymi, co w szczególności dotyczy: grup społecznościowych prywatnych lub publicznych, kanałów na platformach społecznościowych, kont publicznych, o których mowa m.in. w Polityce prywatności, tzw. fanpage, kanałów komunikacji, wewnątrz tych platform społecznościowych, itp.
DSA – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).
Administrator wyznacza następujący pojedynczy punkt kontaktowy umożliwiający mu bezpośrednią komunikację – drogą elektroniczną – z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych, za pośrednictwem adresu e-mail: link: xxxl . Komunikacja może odbyć się w językach: polskim i angielskim .
Administrator wyznacza następujący pojedynczy punkt kontaktowy umożliwiający Odbiorcom usługi bezpośrednią komunikację – drogą elektroniczną – z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: link: xxx. Komunikacja może odbyć się w językach: polskim i angielskim.
Użytkownik nie może zamieszczać w ramach Mediów Społecznościowych Administratora następujących Treści:
- Treści Nielegalnych lub niezgodnych z Polityką prywatności,
- Treści zawierających wulgaryzmy, hejt osób trzecich, spam,
- Treści sprzecznych z dobrymi obyczajami, w szczególności zawierających treści obraźliwe, czy naruszających uczucia religijne, dobra osobiste osób trzecich, lub wykazujące brak szacunku zgodnego z ogólnie pojętymi normami społecznymi i zasadami współżycia społecznego, Treści rasistowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, zawierających treści pornograficzne, faszystowskie, dyskryminacyjne, o podtekście seksualnym, nieodpowiednie dla małoletnich użytkowników, itp.
- Treści naruszających prawa osób trzecich np. prawa autorskie czy prawa własności intelektualnej albo zmierzających do ujawnienia tajemnicy przedsiębiorstwa lub innych informacji poufnych,
- Treści zawierających odnośniki do innych stron internetowych (linki), podmiotów innych niż Serwis, konkurencyjnych serwisów internetowych czy sklepów internetowych, na które Administrator nie wyraził uprzednio zgody, w szczególności linki reklamowe, marketingowe, dotyczące zbiórek, lub inne linki o charakterze handlowym,
- Treści nawołujących i reklamujących inne serwisy, platformy, media społecznościowe, itp.
- Treści niezwiązanych z daną usługą Administratora albo jakimkolwiek działaniem Administratora czy Serwisu, lub
- Treści niepowiązanych z tematyką Serwisu czy Mediów Społecznościowych Administratora,
- Treści zawierających dane osobowe lub kontaktowe,
- Treści powtarzalnych, które już pojawiły się w Serwisie lub Mediach Społecznościowych Administratora (Użytkownik zobowiązany jest przed publikacją Treści zweryfikować, czy nie będą one kopią Treści istniejących),
- Treści o charakterze technicznym, zapytań związanych z obsługą klienta dotyczącą produktów lub usług Administratora (w tym celu Użytkownik powinien skontaktować się przy użyciu kontaków wskazanych w Polityce prywatności).
Użytkownik, który uzna daną Treść za Treść Nielegalną albo Treść naruszającą niniejszą politykę prywatności jest uprawniony dokonać zgłoszenia tej Treści Administratorowi drogą elektroniczną na adres e-mail zawarty w Polityce prywatności wraz ze wskazaniem miejsca, w którym Administrator może zapoznać się z ww. Treścią oraz wszelkimi, niezbędnymi do rozpatrzenia zgłoszenia szczegółami, w tym danymi kontaktowymi Użytkownika oraz zaangażowanych osób trzecich (jeśli to możliwe).
Użytkownik może skorzystać z formularza zgłoszenia Nielegalnych Treści, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej Polityki prywatności.
W przypadku braku podania danych kontaktowych Użytkownika zgłaszającego daną Treść Administrator nie będzie mógł skontaktować się z Użytkownikiem celem powiadomienia go o otrzymaniu zgłoszenia oraz o rezultacie rozpatrzenia zgłoszenia. 11. Administrator niezwłocznie powiadomi Użytkownika o otrzymaniu zgłoszenia danej Treści.
Administrator podejmuje decyzje w ramach zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia, w sposób niearbitralny, obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Na potrzeby rozpatrywania i podejmowania decyzji Administrator nie korzysta ze zautomatyzowanych środków.
O rezultacie podjętej decyzji w sprawie zgłoszenia, jej treści i uzasadnieniu Administrator powiadamia Użytkownika bez zbędnej zwłoki.
W przypadku wystąpienia Nielegalnych Treści albo Treści niezgodnych z niniejszą Polityką, Administrator może je usunąć, ograniczyć ich widoczność, uniemożliwić do nich dostęp, depozycjonować lub pozostawić w Mediach. Może także zawiesić, zakończyć lub w inny sposób ograniczyć płatności pieniężne, jeśli do takich dochodzi w Mediach, zawiesić lub zakończyć świadczenie usługi w całości lub w części, albo zawiesić lub zamknąć konto Użytkownika lub osoby trzeciej. Jednocześnie, o swojej decyzji informuje Użytkownika oraz zaangażowane osoby trzecie przekazując im jasne i konkretne uzasadnienie decyzji (jeśli posiada ich dane kontaktowe).
Użytkownik może odwołać się od decyzji Administratora w terminie 14 dni od dnia odebrania decyzji, przekazując jednocześnie uzasadnienie.
Administrator rozpatruje odwołanie Użytkownika w terminie 14 dni od dnia jego odebrania, przekazując mu swoją decyzję wraz z uzasadnieniem.
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika, szczególnie Nielegalne Treści pozostawione w ramach Mediów, jeżeli działania Użytkownika są sprzeczne z Polityką prywatności lub przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Administrator dokłada wszelkich starań, aby postępować z takimi Treściami w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz z Polityką prywatności, m.in. nie modyfikuje Treści w sposób wpływający na integralność przekazywanych lub udostępnianych informacji, nie ułatwia zamieszczania Nielegalnych Treści, niezwłocznie podejmuje działania w celu ich usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nich zgodnie z Polityką prywatności z poszanowaniem praw podstawowych Użytkowników, w tym prawa do wolności wypowiedzi i informacji, jak również podejmuje wszelkie działania w dobrej wierze i z zachowaniem należytej staranności.
Algorytmiczne podejmowanie decyzji – W ramach Serwisu nie dochodzi do algorytmicznego podejmowania decyzji, w tym decyzji związanych z odwołaniami Użytkownika.
W przypadku gdy Administrator poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje im wszystkie dostępne informacje na ten temat.
Administrator przekazuje koordynatorowi ds. usług cyfrowych właściwemu dla miejsca siedziby i Komisji – na ich wniosek i bez zbędnej zwłoki – informacje na temat średniej liczby aktywnych miesięcznie odbiorców usługi w Unii, obliczonej jako średnia liczba w okresie poprzednich sześciu miesięcy, zaktualizowane na moment złożenia takiego wniosku. Koordynator ds. usług cyfrowych lub Komisja mogą zażądać, aby Administrator przekazał dodatkowe informacje dotyczące obliczenia, w tym wyjaśnienia i uzasadnienie odnośnie do wykorzystanych danych. Informacje te nie mogą zawierać danych osobowych.
Użytkownik jest uprawniony do zakończenia korzystania z usług Administratora w każdym momencie. W tym celu może użyć dostępnych form zakończenia korzystania z usług jak np. automatyczne kliknięcie w określone przyciski umożliwiające usunięcie konta (jeśli takie zostało założone) albo wypisanie się z danej usługi, zaprzestanie obserwowania Mediów Społecznościowych Administratora, czy poprzez usunięcie zamieszczonych przez siebie Treści, jak również może skontaktować się z Administratorem na dane podane w niniejszej polityce prywatności. Niniejsze postanowienie nie uchybia obowiązkom i uprawnieniom Administratora wynikającym z innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dalszego przechowywania danych, w tym danych osobowych, w szczególności w celach wskazanych w Polityce prywatności, a wynikających z RODO lub innych ustaw.
Administrator za pomocą odpowiednich środków niezwłocznie poinformuje Użytkownika o istotnych zmianach wprowadzonych w warunkach korzystania z usług Administratora, m.in. w przypadku zmiany zasad dotyczących informacji dozwolonych na temat jego usług lub o innych tego rodzaju zmianach, które mogą mieć bezpośredni wpływ na zdoolność Odbiorców do korzystania z usługi.